Eget firma - byLMO


Da er byLMO registrert! Jeg fulgte drømmen (igjen!), og startet eget firma som snekker 01. januar 2018. Jeg samarbeider med Jørgen Rønningen og vi har hendene fulle. Han har lang erfaring og en stor kundeportefølje. Selv om jeg definitivt er å anse som en lærling, føler jeg meg veldig privilegert som i stor grad får snekre med en gang. Vi er i gang med to store prosjekter parallelt nå. Ett hvor vi blant annet flytter en innvendig trapp til et annet sted i huset, for så å lage større bad i den ene etasjen og en større hall / entré i etasjen under. I det andre prosjektet lager vi en ny leilighet i underetasjen mens vi etterpå skal rehabilitere etasjen over. Bilder kommer! I tillegg har det kommet noen forespørsler på å lage spisebord ala det vi har selv - kjempespennende! Snekkeryrket oppsummert etter 3 måneder: kaldt, fysisk, lærerikt og gøy!

Kommentarer

Populære innlegg